duminică, 12 aprilie 2009

Emisiunea "SUPER TARE"

Am avut o săptămână realmente dificilă. Teste, inspecţii, gripă multă, febră... N-am avut timp nici să respir aşa cum o fac în mod obişnuit. Am respirat anormal. Dintre toate cele ce mi s-au întâmplat şi pe care eu le-am făcut să se întâmple, îmi voi bate atenţia asupra unuia pe care, fără doar şi poate, îl consider cel mai important. Luni, 6 aprilie, una dintre marile mele dorinţe (vis e prea pompos si poetic) s-a concretizat. Am filmat prima emisiune TV în calitate de prezentator. Televiziunea, nu ştiu dacă am mai spus-o sau nu, e una dintre pasiunile mele încă de mic. Mereu m-a atras lumea asta. Mi-a făcut de fiecare dată plăcere să prezint un eveniment, să le vorbesc oamenilor public... Vineri, pe 10 aprilie, emisiunea "SUPER TARE", căci aşa ne-am gândit s-o numim (producătorul Dan Vîlcea şi cu subsemnatu'), a debutat, de la ora 21, pe postul VP TV (Valea Prahovei TV), fostul Montan TV. Recunosc că, ca un snob ce mă aflu, m-am uitat la mufa mea la televizor. Şi nu m-a îngrozit ce-am văzut. Sunt destul de mulţumit de prima ediţie. Folosind un stereotip: se putea şi mai bine. Sunt sigur că pe viitor va fi mai bine. Ştiu că v-am lăsat cu ochii-n soare. Acuşi detaliez. "SUPER TARE" e o emisiune cu şi despre tineri, o emisiune în care nu vor apărea niciodată "nulităţi şi netalentaţi" (bănică, dau o bere!), o emisiune în care vom promova oamenii adevăraţi, talentaţi, care au lucruri de zis şi de arătat. Sper să fie o gură de aer curat şi mai sper ca, 30 de minute vineri seara, să renunţaţi la lucruri mărunte, să schimbaţi pe VP TV şi să urmăriţi nişte tineri minunaţi. În postarea mea precedentă, mă declaram susţinător înrăit al tinerilor, în general şi al generaţiei mele, în special. Unii (a se citi Aiana Dinu) îmi spuneau că, displăcându-mi un anume tip de poezie, "distrug" un om de valoare (a se citi Andrei Gherasim). Baliverne... Iată că, spre deosebire de alţii, m-am apucat de treabă. De treabă pe bune. Şi vreau să-i sprijin pe tineri mult şi bine de acum încolo. Împreună suntem (mai) puternici! Fac emisiunea asta din pasiune, nu am niciun beneficiu material, o fac pentru că vreau să arăt lumii că există în ţara asta nu numai gropi, curve (dame de consumaţie, ca să fiu reverenţios), politruci, inculţi, nonvalori, ci şi sute, mii de tineri VALOROŞI. Nu am făcut public proiectul ăsta până acum şi nici n-am vorbit despre el pentru că am preferat ca mai întâi să se întâmple şi apoi să discutăm. Aşadar, în fiecare vineri, de la ora 21, pe VP TV şi, în reluare, duminică, de la ora 9 dimineaţa, vă aştept cu drag la o gură de "aer curat" şi bună dispoziţie la emisiunea "SUPER TARE"! ! ! Pentru cei care nu prind VP TV, puteţi vedea emisiunea în timp real la adresa următoare: http://www.valeaprahovei.tv/live-stream/

2 comentarii:

Anamaria T spunea...

Felicitari! Ma bucur sincer pentru tine si pentru faptul ca vrei sa pui in "lumina reflectoarelor" tineri talentati. Nu stiam de emisiunea asta si am ratat-o, dar iti promit ca vinerea viitoare o sa o urmaresc si poate o sa revin atunci cu mai multe impresii. Ce sa zic...e exceptional ca reusesti sa iti implinesti visul si in acelasi timp promovezi tinere talente. BRAVO TIE si tine-o tot asa!

Anonim spunea...

ce ziceai de gherasim?=)))