luni, 20 iulie 2009

Nesimţire sfidătoare!

Deşi am lansat concursul "Recunoşti sau nu?" aici, n-am uitat deloc că blog-ul e un mediu de expunere a propriilor idei, gânduri, frustrări, supărări şi ce mai vreţi voi. Aşa că o să scriu în continuare, fără oprire, şi de data asta mai motivat şi "mai mânat în luptă" ca niciodată. Şi încep acum!
Mă simt frustrat şi sfidat! Poate mai frustrat ca niciodată! E o stare cauzată de clasa politică din amărâta asta de Românie, de cei care, doar la nivel de discurs, ne conduc. Băsescu, Boc, Plăcintă, Ridzi, Paleologu, Berceanu, Udrea, Mazăre sunt nume de politicieni care îmi provoacă un adânc sentiment de dispreţ şi o sinceră şi deloc mimată scârbă. Îi văd zilnic la TV şi m-am săturat de ei. Au aceleaşi discursuri plicticoase care nu ne spun nimic, continuă să fure cu ambele mâini pe timp de recesiune, sunt la fel de populişti şi avizi după voturi, îmi jignesc de fiecare dată inteligenţa prin felul semidoct în care prezintă situaţii diverse şi în care se disculpă. Bun, astea ştim cu toţii că nu sunt noutăţi. E cert! Orice om care fiinţează pe acest pământ ştie, de asemenea, că politica, în genere, e o curvă şi că politica românească e autostrada pe care fac autostopul, rând pe rând, nişte înavuţiţi peste noapte care vor să ne conducă, adică să ne fure. În fapt, "a conduce" şi "a fura" sunt noţiuni sinonimice de vreo 20 de ani încoace în România. Caricaturile astea care mimează îngrijorarea şi solidaritatea faţă de poporul suferind au atins un prag alarmant al nesimţirii. Acum ne arată în faţă că fură, că duc sardelele cu autocarele ca să voteze, ne spun cu un tupeu ieşit din comun că funcţiile lor în stat au legitimitate chiar dacă doar 30 % din oameni au votat. Astea sunt generalităţi, e adevărat, şi acum poate aveţi impresia că aberez. Dar o să-i iau la puricat pe rând, nominal!
Avem cel mai prost şi incapabil guvern (intenţionat scris cu litere mici) de 18 ani de când mi-a dat mămicuţa mea viaţă! Şeful Guvernului, Boc-Poc, adică piticul de grădină cu palton pe care-l bătea mă-sa cu cureaua de la ceas când era mic, a fost pus premier de Băsescu. O alegere inspirată din partea marinarului, în sensul în care ăsta mic e o marionetă pe care Băse o dojeneşte când vrea ochiul lui strâmb şi care stă de fiecare dată drept în faţa zeulul suprem. Apoi, cred că niciunul dintre miniştrii cabinetului Boc n-are nicio legătură cu domeniul în care activează. Pogea e inginer şi e şef la Finanţe; Udrea, o somitate în domeniul politicului, e ministreasă la Turism; madame Plăcintă, textilistă de meserie, cică e şefă la Ministerul Tineretului şi Sportului, mai nou; Teodor Paleologu se vrea a fi intelectual, însă scoate numai inepţii pe gură şi pentru asta e minstrul Culturii. Bineînţeles că lista poate continua... Deja mi-e greaţă şi am nevoie de un kilogram de lămâi. Fac un efort şi voi continua.
Pe Băsescu l-am lăsat ultimul. El e preşedintele dictator şi ultrapopulist. E stăpânul şi tăticul tuturor. Şi-a pus oamenii apropiaţi în toate structurile de conducere de la ministere şi Parlament European (vivat, EBA!) până la primăria capitalei şi DNA. Băiatu' ăsta pe care poporul l-a văzut ca pe o unică soluţie în 2004 a pierdut orice măsură a puterii. Vrea să fie peste tot, să comande pe oricine. Are impresia că orice vorbă a sa e atinsă de divin. Băi Băsescule, ia aer în piept şi revino-ţi! Că nu eşti nici salvatorul neamului, nici cel mai iubit dintre pâmânteni! Nici maică-ta nu cred că te mai votează în toamnă la Prezidenţiale dacă îşi dă seama de câte zeci de ori ai falsat. De fapt, eşti mereu afonul de serviciu. La orice nivel. Diplomatic, politic, cultural, intelectual. Uite, sunt bun cu matale şi îţi vând un pont: marinare, ne prea plictiseşti! Oricum poporul cu siguranţă nu-l mai vrea şi iată că oamenii se pare că s-au deşteptat după 4 ani de umilinţă supremă. L-au huiduit la Băile Tuşnad şi români şi maghiari atunci când marinarul a citat primul articol din Constituţia României. Probabil şi unicul pe care îl ştie şi pe care eu l-am învăţat prin clasa a 7-a la Civică. Dar n-are importanţă asta. Esenţial e ca ciuma de Băse să ne lase în pace şi să nu mai iasă încă o dată preşedinte! Îl văd toată ziua ba pe şantiere, ba pe muntele Găina la nu ştiu ce manifestare artistică, ba la Tuşnad. Nenea ăsta e într-o continuă campanie electorală de când a fost ales preşedinte. Ştie desigur că atât credibilitatea, cât şi popularitatea lui sunt pe o pantă categoric descendentă. 
A propos de campanii de imagine, duduia blondă şi foarte ministră, Udrea, promovează turismul, zice-se. A fost la un târg meşteşugăresc unde a pus mâna pe un fluier şi (hai că ştiţi), desigur, l-a băgat în gură. Apoi, a promovat turismul la un concert de jazz unde zeci de oameni au huiduit-o copios şi a fost, normal, şi copilot de raliu. Nu e minunat?! Boc nu putea să se lase mai prejos. Aşa că ăla micu', după ce s-a ferit de oul aruncat de un român al naibii de frustrat, aşa ca mine, s-a dus pe un câmp unde, îmbrăcat la 4 ace, a cosit. Dacă asta înseamnă să fii prim-minsitru în ţara asta, mâine mă înscriu şi eu pe liste. Votaţi-mă! Dau cu coasa mai bine ca Boc! Radu Mazăre, primar de Constanţa, a urcat pe podiumul de modă ca să prezinte o uniformă de soldat german. Nu l-am recunoscut din cauza băscuţei. Observ că vrea să devină divă domnu' Măzărică pentru că îi cam place prin cluburi, în timp ce Constanţa e inundată la fiecare ploaie.
Da, toţi pârliţii ăştia îşi bat joc de noi, ne fură şi ne sfidează zilnic. Iar noi înghiţim şi ne lăsăm umiliţi, călcaţi în picioare. Asta e greşeala pe care o facem de 20 de ani! ! ! Nu ne pasă, credem că a-i ignora e unica şi cea mai facilă soluţie. Pe banii mei, ai tăi, ai noştri, nu trebuie să ne permitem să-i mai ignorăm! Bun, ei sunt şmecheri, au vile, maşini de lux, palate, din bani furaţi din buzunarul nostru! Asta trebuie să înţelegem. Nu trebuie să mai tăcem! Nu vreau ca pe banii alor mei Ridzi să facă un spectacol de 600.000 de euro! Nu vreau ca pe banii bunicilor mei Udrea să se plimbe prin toată România unde să promoveze marele nimic turistic! Nu vreau ca din buzunarul meu să se plătească 180 de salarii compensatorii unui şmecher de director al unei firme! Nu vreau să-i las să-mi mai jignească inteligenţa zi de zi la TV sau pe străzi!
Şi există câteva soluţii:
1. Cea mai facilă ar fi o mişcare de mase fără precedent. Adică să ieşim în stradă şi să-i dăm flegme lui Băse pe chelia prezidenţială.
2. O altă soluţie ar fi să plecăm cu căţel, cu purcel din ţara asta. 
3. Să nu-l mai voteze nimeni niciodată pe "tiranul" Traian Băsexu!
4. Să aşteptăm ca toate legumele care ne conduc să demisioneze (variantă utopică!).
5. Să înfiinţeze cineva un partid al tinerilor care să înlocuiască întreaga clasă politică învechită şi plină de viermi (soluţie greu de realizat). Se vorbeşte adesea despre o reformare a clasei politice, dar noii politicieni care apar pe centură sunt imediat acaparaţi de "sistemul ticăloşit"!
Eu doar mi-am expus deschis şi public punctul de vedere. E alegerea ta dacă vrei să-ţi ignori viitorul sau să iei, în orice fel posibil, atitudine! Aştept idei şi păreri de la tineri şi oameni cărora le pasă sau măcar încearcă să le pese!
P.S: Mi-am permis şi îmi permit un ton radical pentru că nu port nici cea mai mică urmă de respect şi admiraţie vreunuia dintre personajele la care am făcut referire în acest post! Îmi e doar scârbă de ei toţi! Repet că ăsta e un articol scris de un tânăr frustrat într-o Românie aflată într-un continuu declin. De asemenea, puteţi considera acest post un manifest anti-Băsescu şi o campanie în favoarea oricărui alt candidat la şefia acestei ţări! N-am nicio problemă în privinţa asta.
Pentru a trimite comentariul tău referitor la acest articol, dă click aici



4 comentarii:

gazamyca spunea...

melodia se numete lasa-ne, lasa-ne si o canta Spitalul de urgenta! :)

Georgiana spunea...

My thoughts exactly..... Nu cred ca mai avem scapare, Basescu deja isi intinde plasa peste tot. Si sincer , nu cred ca va fi vreo miscare in masa, romanii s-au saturat de revolutii si prefera sa lancezeasca in canapele si sa plateasca taxe si impozite. Eu cred ca singura scapare e sa plecam din tara asta atat cat mai putem si sa nu ne uitam inapoi. Oricum,nici alternativa pentru Basescu nu a fost mai buna, desi totusi Mircea Geoana este un bun diplomat cu studii in strainatate si cu o anumita prestanta. Dar sa nu uitam ca PSD e condus de Iliescu, care e doar "presedinte onorific ", marele regizor al asa zisei revolutii.
Sincer, capsunile din Spania sunt in momentul de fata foarte atragatoare!

Anonim spunea...

Ei ,realitatea imediata a demonstrat ca nici pe departe nu aveti dreptate!
Bunul diplomat cu studii in strainatate se dovedeste ca nici pe departe nu este ce a parut a fi!
Vede flacari violet si genereza o isterie nationala pe aceasta tema. Vezi scandalul VOICU si sigur iti dai seama ce urma cu un asemenea ministru de interne!Deci,camarade nu tot ce zboara se mananca!

Georgiana spunea...

Da, se pare ca nu a avut nicio prestanta, iar evenimentele ulterioare au dovedit acest lucru. Se pare ca m-am inselat... Daca ma gandesc mai bine, nimic din ce zboara in clasa politica actuala nu se poate "manca"...sunt toti putrezi. Alternativa : ? --> raman la opinia mea, sa fugim cat mai putem de repede ...dar poate exista si altele..