duminică, 14 februarie 2010

Dacă e pe bază de sentiment şi suflet, atunci să fie!

De câteva zile încoace l-am redescoperit pe Ronan Keating, fost membru Boyzone, care mă încântă atât prin vocea lui, cât şi prin versurile melodiilor. Piesele lui mi se par frumoase, dacă nu chiar minunate. Merită să mai ascultăm şi astfel de muzică acum, aici, într-o lume care seamănă cu "o mare de biţi". Aştept părerile voastre. Enjoy!






P.S1: Videoclipurile mi se par măcar la fel de inspirate ca melodiile!
P.S2: Valentine's Day e doar un pretext pentru cei care trăiesc frumos, iubesc profund, admiră, sunt fericiţi, zâmbesc în fiecare zi. Pentru toţi ceilalţi e o zi specială...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am ajuns si eu sa ascult melodiile acestea pana la capat :)). Am vazut ca asteptai pareri de ceva vreme asa ca m-am decis sa iti scurtez asteptarea :).
Sunt intru totul de acord cu tine. Melodiile sunt superbe si inca nu ma pot decide care imi place mai mult ;)). Sunt uimita ca mai sunt si baieti care asculta acest tip de muzica, deoarece multi ar spune ca e deprimanta, ca ,,e de fete'' sau ca e ,,naspa'' :)).
Nu vreau sa deduci acum ca am crezut ca esti ca toti ceilalti, pentru ca in mod evident nu esti :)). Doar faceam o observatie in raport cu altii.
Pot sa te si felicit pentru sentimentele frumoase pe care le ai, pentru ca postarea acestor melodii pe blogul tau acest lucru dezvaluie: detinerea unor sentimente nobile, frumoase, incarcate cu energie pozitiva.
Am mai observat si faptul ca nu tradezi asteptarile cititorilor tai si cand ai spus: ,,Daca e pe baza de sentiment si suflet, atunci sa fie!'' asa a fost. Pentru aceasta nu pot decat sa iti multumesc :).
Si pe final cred ca pot afirma ca cel mai mult imi place ,,If tomorrow never comes'' :D


P.S. Daca tot am vorbit de muzica mai trebuie sa precizez ca nu-mi vine sa cred ca mai sunt si persoane carora le place Juanes si Eros Ramazzoti! :)). De cele mai multe ori intalnesc oameni care nici nu stiu de existenta lor :))